BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

kakakkakak , abangabang , yang dah tengokk blog saya , silalahh follow yerkk :) nty saya follow awakk sume balekk . bubye :)

Monday, February 28, 2011

AWAKK !!!

AWAKK , 
frst day saya knl awak , saya dah jtuh aty ngn awk , 
sbb cara melayan saya amat berbeda ..
awkk beri saya kata2 semangat ..
awk bagy saya semangat tok yakin trus hdup ..

AWAKK , 
awakk dtg waktoe saya sedang kecewa ..
awakk tenang kan saya saat saya sedang sedihh ..
awakk wat saya percaye , 
allah akan bagy kite bercinta ngn owg yg salah ,
sblum kite berjumpa ngn jodoh kite ..
dan pada saat itu , saya percye dan yakin 
bahawa , 
awakk lahh jodoh saya ..


TAPY , 
itu sume dlu ...  
skg awakk dah berubah ..
knp awakk ??
ap salah saya pada awakk ??
sampay awakk sgup wat saya mcm niey ??
dah byk pluang yang saya bagy kt awakk ..
saya teme awakk blek ..
walau ap yang terjady ..
saya tetap sayang awakk ..
smpay ble2 ..
tp niey yang awakk bls ??
mn pergi janjy2 awakk ??
mn hlang nyew perjnjyan awakk pd saya ??
sebelum kite kpel ,
saya pnh gtw awakk ,
law ad perempuan yang berjaya menambat aty awakk ,
awakk harus bgtw saya ..
saya sndiri akan merelakan awakk pegi ..
saya tak halang ..
sbb saya percaya , 
ajal maut , jodoh pertemuan , 
semua di tangan allah ..
jady saya tak akn halang awak ..
tp , knp awkk snyp seribu bahasa ??
awakk hilangkan diri saat saya dah sygkan awakk , 
saya dah terlampau sayangkan awakk ,
mgkin saya tak dpt nak teme balek awakk lepas nie ..
sbb haty saya betol2 kecewa ngn awakk ..
andainye awakk jodoh saya , 
saya teme ngn redha ..
tp , satu saya pinta , 
sayangi saya ..
teme saya seadanye ..
dan saya juga begitu ..


p/s ; hanya awakk yang saya sayang .. 
selama nya awakk .. hanya dikau di haty ini ..
tiada yang laen .. 
:(   

No comments:

Post a Comment