BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

kakakkakak , abangabang , yang dah tengokk blog saya , silalahh follow yerkk :) nty saya follow awakk sume balekk . bubye :)

Wednesday, April 20, 2011

kesunyian....

saya rindu dea .... tapii dea sibukk sangat2 ... FAIZ AQIL , imissyousoomuchh dear ... saya nak sangat awak berada di sisi saya ... saya boleh peluk , cium  n bersama ngn awakk selalu ... awakk , saya sakit hati ... sakit ngn abg saya ... dea selalu wat saya marah awakk , saya tak tahu nak luahkan kat sape ... sumpahh awakk , saya dah tak tahan .. saya dah tak boleh nak stay ngn family niey !!!! awakk izinkan saya tok keluar dari kepompong neraka niey !!!! please awakk ,, airmata saya asyik mengalir jew ... saya dah tak bole nak stopkan airmata airmata niey !!!

No comments:

Post a Comment