BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

kakakkakak , abangabang , yang dah tengokk blog saya , silalahh follow yerkk :) nty saya follow awakk sume balekk . bubye :)

Sunday, April 10, 2011

start new life ....

selepas putus ngn nazreen , saya harus mulakan hidup baru ... ye , saya harus lupekan awakk , saya harus pikirkan masa depan saya .. awakk bukan jodoh saya . itu yang penting .. dan saya tak perlu menagih cinta dari awak .. sbb awakk , bukan manusia yang diutuskan oleh ALLAH untuk hidup semati ngn saya .. saya redha awakk , saya redha ... saya akan doakan awakk bahgia .. andai jodoh awakk ngn saya , kite biakan takdir yang menentukan ... 

saat ak menangis kerna ayen , aqil pula pergi ... pada siapa ak nak mengadu ??? ya allah , begitu berat dugaan yang engkau berikan padaku ... bersabar lahh rose .. ak harap aqil sehat2 saja disana .. ak akan sambut kau bile kau pulang nanti .... semoga kau selamat tibe dan selamat pulang ke tanah air ... amin ...

No comments:

Post a Comment