BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

kakakkakak , abangabang , yang dah tengokk blog saya , silalahh follow yerkk :) nty saya follow awakk sume balekk . bubye :)

Saturday, March 19, 2011

09/04/2010

ak dah tak sgup nak tgu dahh .. penantian ak niey , amat menyakitkan .. law ak terus menunggu danb berharap pd si dea ,, mybe ak akn sakit hati .. sbb dea , endah tak endah juh ngn ak .. dary 10/02/2011 ak tgu dea smpy skg .. tada kabar berita pun .. tak cukup kew ap yang ak dah berikan pada dea ?? fateen dah suwph ak lpekan dea juh ... ya .. mmg tuh yg ptt ak lakukan ... maaf nazreen .. saya dah tak sgup nak menunggu awakk dan .. penantian niey mmg menyakitkan hati saya ... saya sgt3 sygkan awakk .. tapy , uwm .... ntah lah .. skg niey , pintu hati saya mmg tertutup tok awk .. dan , saya harap , awakk takkan kmbali lagy pada saya .. sbb saya dah tak sgup nak menahan kepedihan ... niey peluang terakhir saya bagy kt awakk .. tapy , awakk dah sia-sia kan peluang uh .. bkn saya jual mahal ... tapy saya tak sanggup nak dipermainkan olehh awakk .. cukup lah sampai sini hubungan kite ... saya halalkan segala yang pnh saya bagy pd awakk .. dan saya pun mtax awk pun cm uh gax ... saya bknlahh cntek mn pun .. saya tak sempurna gax ... saya harap awakk phm ngn keputusan saya ...

No comments:

Post a Comment