BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

kakakkakak , abangabang , yang dah tengokk blog saya , silalahh follow yerkk :) nty saya follow awakk sume balekk . bubye :)

Tuesday, April 5, 2011

terasa hati .. :(

ye .. mmg ak terasa sangat2 ngn dea ... sedih hati .. sebak dada .. mmg , ak tak tahu knp skg ak cpt ngat terasa ngn dea .. sdgkan , dea ckp pew yang btol .. ya allah , np hati ak mudah terusik ?? dlu , hati ak kersa .. owg maki kew , pukul kew , ak tak rase sakit .. tak menangis .. tapi , sjak putus ngn ayen , ak mudah melatah .. ak mudah menangis .. walaupun hal yang remeh .. knp ngn ak niey .. nak tahu , knp ak terasa hati ngn DEA ??? okkay ,cite nyew begini ..

tadi ak nak wat in a relationship ngn dea ...
ak wat dlu .. sbb dea eply lambt .. ble ak dah wat , tetbe , dea ckp , 
DEA ; jgn wat , nty fmly b tahu , teruk lakk ..
(dea sdg bergadoh ngn fmly dea)
AKU ; tapi , bby dah wat lahh .. uwm :(
DEA ; tukar balik bby .. nty teruk lahh bby ...
AKU ; uwm ... ;(
DEA ; np niey ??
AKU ; tak de pape .. k lahh , bby nak tdo .. bye .. b jga dri leklok .. 
(ak ckp nak tdo .. padahal , ak menangis .. meraum ..)
knp lahh dea tak phm isi hati ak .. ak syg dea .. ak cinta kan dea .. tapi  np dea cm endah tak endah juh ??? uwm .. tak pea biey . b rehat lahh yerk .. 
:(

No comments:

Post a Comment